niedziela, 19 czerwca 2016

Od Tsugumi CD Reika

Co. Tu. Właściwie. ZASZŁO? Założyłam spodnie i wybiegłam na korytarz. Reik siedział naprzeciw pokoju, z którego wyszłam.
-Jak ty tu w ogóle wszedłeś?!-Zapytałam. Reik wydawał się być nie mniej zdziwiony, niż ja.
-Normalnie. Kluczem-wskazał na kluczyk. Faktycznie, numerek się zgadzał.
-Coś musiało im się pomylić, zaraz to załatwię-stwierdził Reik i poszedł do recepcji. Wrócił po jakichś dziesięciu minutach.
-No więc?-Zapytałam.
-Twierdzą, że tak ma być-odparł.
-Jak to?! Przecież nie przydzieliliby dziewczyny do chłopaka! A może ty jesteś dziewczyną?!-Wydarłam się.
-Nie, nie jestem dziewczyną!-Odparł. Po chwili ciszy zasugerował:
-A może to jednak możliwe, gdyby ktoś, no nie wiem, jakaś osoba, wyglądałaby na płeć przeciwną? czysta hipoteza.
-... Masz na myśli mnie, co nie?
Reik w odpowiedzi tylko się wyszczerzył.
-Nie mam kasy na kolejny pokój, drogo tu-obwieściłam.
-Ja też.
-No to co robimy?-Westchnęłam.
-Chyba pozostaje nam mieszkanie razem-Uniósł brwi.
-No chyba nie! Śpisz na dworze-odparłam-na parkingu, czy coś.



<Reik?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz