niedziela, 12 czerwca 2016

Od Misaki'ego CD Rin'a

Przyznam dziwnie się parzyło na niego z góry, więc położyłem się żeby być w miarę na równi z nim. Chyba go tym jeszcze bardziej załamałem, bo spojrzał na mnie tak jakby chciał mnie zabić.
- No wiesz dzięki, ale nie musisz mi przypominać, że jestem mały- warknął.
- Okej...-uśmiechnąłem się lekko i wstałem.- Tak lepiej ?
Spojrzał w górę.
-....Jednak lepiej było jak leżałeś....bo nie musiałem tak nadwyrężać karku...
Westchnąłem o ponownie położyłem się.
- Ale wytłumaczcie mi jedno dlaczego ja jestem jamnikiem ?! - chyba nadal nie był zadowolony z tego faktu.
- Nie wiem...może ma to jakiś związek z twoją osobowością....-albo może to dlatego, że tak dużo szczeka....znaczy gada.
- Czy ty serio myślisz, że mam charakter pasujące do jamnika ?!
- Nie wiem....nie znam cię...-poczołgałem się trochę do tyłu, aby być dalej od niego.
- Co ty wyprawiasz ? - spytał lekko zdezorientowany całą sytuacją.
- Odsuwam się od Ciebie....-no cóż, jest dziwny i lekko przerażający.... Nie wiem czy się z nim dogadam.
- Dlaczego ? Przecież Cię nie zjem. - westchnął zrezygnowany.
- Może i nie zjesz, ale i tak wole zachować pewną odległość....
Chyba wziął mnie za wariata, bo zaczął chodzić w kółko. W pewnym momencie nauczycielka oznajmiła, że zajęcia z przemiany dobiegły końca, więc każdy z nas z powrotem zamienił się w człowieka. Zadała tam jakieś kilka zadań i wyszliśmy z sali. Chciałem jak najszybciej wrócić do akademika, ale nagle zatrzymał mnie Rin.
- Gdzie tak się śpieszysz ?
- ….No do akademika...
- W takim razie idę z tobą – oznajmił.
- Okej....-zacząłem ponownie iść w kierunku budynku.
- W sumie to nawet nie spodziewałem się, że będę psem...-zaczął temat.
Zaskoczony odwróciłem się do niego przodem.
- ….to ty nie wiedziałeś o tym ?
- No jakoś mi nikt o tym nie powiedział.... zaraz, a ty wiedziałeś, że jesteś wilkiem ?
- No tak....w końcu to nie była moja pierwsza przemiana....
- Że co ?! -wydarł się prawie na cały głos.
Przestraszyłem się, odruchowo zamieniłem się w pół-wilka, pół- człowieka i podwinąłem ogon. Mam nadzieję, że przynajmniej oczy mam nadal niebieskie....

< Rin ? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz