niedziela, 19 czerwca 2016

Od Reik'a Cd Tsugumi

To ja jej pomagam a ona chce mnie zastrzelić!? Nigdy w życiu nie widziałem gorszego niewdzięcznika! Chociaż w sumie... To i tak bez znaczenia... Zaraz pewnie Shadow ją zajebie... Pomyślałem wiedząc że Shadow zaczyna przejmować nade mną kontrolę. Moja ręka zrobiła się cała czarna i chuda ale nie wyszedł z niej Shadow. On po prostu był wtedy mną. Kontrolował wszystkie moje ruchy i mógł za mnie mówić. Ja mogłem wtedy tylko się przyglądać temu wszystkiemu. W sumie to nawet fajnie się to ogląda. Shadow obrócił się szybko i złapał Tsugumi za rękę w której trzymała broń.
-No dalej. Strzelaj. I tak nic mi nie zrobisz tym gównem.
Tsugumi lekko się przeraziła kiedy popatrzyła na moją rękę i usłyszała słowa Shadow'a. Shadow ścisnął mocno rękę Tsugumi.
-Reik! Puść mnie!-Jęknęła padając na kolana i upuszczając broń.
-Bo co mi zrobisz?

<Tsugumi?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz