sobota, 25 czerwca 2016

Od Reik'a Cd Ravenis

Po chwili Psycho wrócił do mnie z poparzonym pyskiem.
-Ehh... Czy ja wszystko muszę robić sam?-Powiedziałem.
Zacząłem biec za dziewczyną. Po chwili skoczyłem na nią i ją unieruchomiłem.
-Zostaw mnie!-Krzyknęła.
Jej włosy powoli zaczęły płonąć więc uderzyłem ją w twarz. Zemdlała, co dało mi czas na zastanowienie się co dalej robić.
-Okurwaokurwaokurwaokurwaokurwa! I co my teraz zrobimy?!-Krzyknąłem.
-Jak to co?-Zapytał Psycho patrząc na mnie zboczonym wzrokiem.
-Nie, nie, nie. Musimy ją jakoś przekonać żeby nikomu o tym nie powiedziała.
-No weź... Przepuścisz taką okazję?
-Tak przepuszczę. Bo nie jestem takim pojebem jak ty.
Na chwilę zapadła cisza.
-A ja mogę?-Zapytał z podnieceniem Psycho.
-Nie! Ty też nie możesz!
-Eee... Chłopaki, nie chcę wam przerywać, ale lepiej będzie jak się odwrócicie.
Kiedy się odwróciłem zobaczyłem jak dziewczyna ucieka szybko w stronę miasta.
-Kurwa...

<Ravenis?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz