czwartek, 16 czerwca 2016

Od Tsugumi CD Columbiany

Oparłam głowę o dłoń, a łokieć położyłam na ławce. Westchnęłam w oczekiwaniu na nauczyciela. Ziewnęłam, patrząc na każdego ucznia. Jakiś chłopak, o ile się nie mylę, to nazywa się Reik, zerknął na mnie, by następnie znów spojrzeć naprzód. Do sali wszedł... Mephisto Pheles. Dyrektor. Wszyscy wstali, głośno recytując "Dzień dobry". Angielski... Język mordoru. Jakby nie dało się uczyć angielskiego, pisząc w hiraganie, czy nawet kanji... Z angielskiego nigdy nie byłam dobra. Moje oceny mówiły same za siebie. Westchnęłam. Nauczyciel zaczął gadać coś o jakimś Past perfect, czy innych pierdołach. Oparłam się o tylną część krzesła.
-Tsugumi, powiedź, proszę, jak zamienisz czasownik "to be" na czas przeszły?-Zapytał nauczyciel. W innych okolicznościach bym odpowiedziała.
-y... Co?-Zapytałam. Nauczyciel wstawił mi nieprzygotowanie. Co mi do tego? Wycieczka i tak niedługo się zaczyna, a wtedy będę mogła mieć naukę w poważaniu.


<Columbiana?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz