piątek, 17 czerwca 2016

Od Reik'a CD Tsugumi


Po moim pytaniu Tsugumi zrobiła się cała czerwona.
-Czyli jednak nie jest to aż tak złożone.-Powiedziałem z uśmiechem.
-Zamknij się zboczeńcu!
-Dobra, dobra... Mam jeszcze jedno pytanie.
-Jakie?
-Czy ktoś oprócz mnie wie że jesteś dziewczyną?
-Tylko jedna osoba. I lepiej będzie jeżeli nikt inny się nie dowie!
Tsugumi wyciągnęła broń i wycelowała we mnie.
-Ale ty wiesz że ta broń jest mokra i nie zrobisz mi krzywdy?
-He? Nosz kur...
-W sumie, to chyba bez różnicy czy komuś o tym powiem czy nie. Na wycieczce i tak wszyscy dowiedzą się kim jesteś.
Tsugumi znowu zrobiła się czerwona i uciekła. Kilka minut później siedziałem na dworze oparty o ścianę. Siedziałem w takim miejscu że nikt mnie nie widział.
-Shadow. Pokaż się.-Powiedziałem po Polsku.
Moje palce u lewej ręki zmieniły się w szpony. Ręka zrobiła się czarna jak smoła i chuda. Po chwili wyszedł z niej demon. Chudy i czarny, jak moja ręka. Miał białe oczy a kiedy się poruszał ciągnął się za nim czarny dym.
-O co chodzi?-Powiedział siadając obok mnie.
-Słyszałeś moją rozmowę z Tsugumi?
-Tak. Akurat wtedy nie spałem.
-Nie spałeś? A to nowość!
-Dobra, dobra... Mów o co chodzi.
-Chodzi o to że musimy jej jakoś pomóc.
-Ta... I już pewnie masz jakiś świetny plan...
-A tak. Mam. Słyszałem, że podczas wycieczki każdego wieczoru będziemy wybierać się do onsenu, więc wystarczy że rozwalimy ten onsen.
-Zapomniałeś że czwartego dnia wszyscy idą na plaże.
-A ty skąd o tym wiesz?
-W przeciwieństwie do ciebie ja nie spałem na lekcji kiedy nauczyciel mówił o wycieczce.
-Ech... Później się wymyśli. Najpierw trzeba się dowiedzieć kiedy będzie wycieczka.
-Jutro.
-Jak ty nagle wszystko k.rwa wiesz! No dobra, wracaj do ręki.
Kiedy Shadow wszedł z powrotem do mojej ręki ta odzyskała normalny wygląd. Wstałem i wróciłem na lekcję.

<Tsugumi?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz