niedziela, 19 czerwca 2016

Od Reik'a CD Tsugumi

-Te demony mogły wam zrobić krzywdę!-Krzyknąłem.
Tak naprawdę nic by im się nie stało. Te demony są nie groźne ale ich ślina którą mogą strzelać rozpuszcza ubrania. Gdyby jeden z nich trafił w Tsugumi to wszyscy by się dowiedzieli że jest dziewczyną i na dodatek widzieliby ją nagą.
-Ale nic nam się nie stało. Możesz już sobie iść.-Powiedział Lucypher.
Nagle na salę wszedł nauczyciel i Powiedział:
-Na dzisiaj kończymy lekcję. Możecie wracać do szatni.
Wszyscy zaczęli iść w stronę wyjścia. Ja i Tsugumi szliśmy ostatni. Nagle jeden z demonów strzelił śliną w Tsugumi. Jej ubranie zaczęło powoli znikać. Szybko wziąłem ją na ręce i przywołałem Shadow'a który zrobił dużą ilość dymu i dzięki temu mogłem wynieść z sali Tsugumi. Od razu kiedy wyszliśmy Shadow wrócił do mojej ręki i pobiegłem z Tsugumi do łazienki.
-Ty zboczeńcu!-Krzyknęła po czym dała mi z liścia.

<Tsugumi?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz