czwartek, 16 czerwca 2016

Od Columbiany CD Tsugumi

Szłam spokojnie korytarzem usiłując dowiedzieć się gdzie jest stołówka.Do liceum dołączyłam niedawno więc miałam prawo się zgubić.Po jakichś pięciu minutach odnalazłam stołuwke.Wszędzie pełno ludzi.Nie lubiłam tłoku.Wkońcu dostrzegłam pusty stolik.Zaczełam zmierzać w jego kierunku.Ale uprzedził mnie jakiś chłopak.Zamierzałam odejść lecz wtedy nie miała bym gdzie siedzieć.Podeszłam do stolila.
-Hej, nowy. Mogę się dosiąść? - Mruknełam .Postać kiwneła głową a ja usiadłam przy stoliku poprawiając grzwyke zasłaniającą mi oko.Nie jadłam nie byłam głodna najbardziej zalerzało mi na tym aby ta przerwa się skończyła.Zdecydowanie bardziej lubie lekcje bo jest cicho i można spać w spokoju .A na przerwach wieczne krzyki i karzdy praktycznie coś od ciebie chce a jak jesteś nowy to już istny koszmar.Podparłam głowę i cały czas patrzyłam w okno.Aż wreszcie odwarzyłam się odezwać.
- Columbiana a ty ? - Spytałam.
- Tsugumi - Powiedziała postać poczym powruciła do jedzenia.Miała kobiecy głos więc mogłam się domyślić ,że jest dziewczyną.Znudzona wyciągnełam telefon i zaczełam pisać coś pozbawionego sensu w notatniku.Nawet nie zuważyłam ,że wszyscy wyszli i już są lekcje.Szybko schowałam telefon i zaczełam biec do kolasy.Szybko otworzyłam drzwi nauczyciel jeszcze nie przyszedł więc spokojnie usiadłam w ostatniej ławce i czekałam na przyjście nauczyciela.Na drugim końcu sali dostrzegłam Tsugumi .Wyglądała na troche przestraszoną jednak mi to niezbyt przeszkadzało wolałam cicho siedzieć w spokoju i czekać na nauczyciela.
( Tsugumi ? Brak weny. )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz