czwartek, 21 lipca 2016

Od Hanshi - Cd. Soul

Po wf'ie wzięłam szybki prysznic. Tak, aby zmyć pot, ale nie zmoczyć włosów. I Bogu dzięki mi się udało. Z powrotem przebrałam się w brązowe spodenki i białą koszulkę. Zarzuciłam torbę na ramię i ruszyłam w stronę sali od japońskiego. Po chwili zobaczyłam obok siebie niebieskowłosą.
- Całkiem dobrze trzymałaś się na tym wf'ie – usłyszałam.
- Heh, ty też, chociaż mogłabyś jeszcze trochę potrenować – odpowiedziałam, posyłając jej lekki uśmiech.
- Ej, a tak w ogóle, to jak ty się nazywasz? – zapytała.
- Hanshi Surodoime – odparłam.
- Soul Nico.
Podałyśmy sobie dłonie i ruszyłyśmy wgłąb sali.
- Umm.. Soul, siadłabyś ze mną? – zapytałam z lekkim uśmiechem. – Jeśli oczywiście nie masz nic przeciwko. – dodałam.

< Soul? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz