środa, 10 sierpnia 2016

Od Haruki CD Otohy

Nie byłem zbyt wielkim fanem piłki nożnej. Umiem w nią całkiem nieźle grać, a oprócz tego wzrost trochę ułatwia panowanie nad piłką, ale zdecydowanie wolę pływanie. Wstałem niechętnie i czekałem, aż nauczyciel poda piłkę. Wuefista poszedł do składziku i rzucił nam piłkę. Podzieliliśmy się na drużyny. W mojej drużynie była między innymi Gou i Lucypher. Z przeciwnej drużyny nie kojarzyłem praktycznie nikogo, oprócz Hanshi. Wiedziałem jednak, że dziewczyna, która siedziała przed chwilą obok mnie, jest moim przeciwnikiem. Zaczął się mecz. Najpierw Gou miała piłkę, ale potem podała ją do mnie. Przyjąłem ją lewą nogą i po chwili namysłu, ominąłem kilkanaście osób i podałem piłkę do Lucyphera. Ten dość szybko kopnął ją w stronę Gou, jednak między nimi była duża luka, a właśnie ten moment wykorzystała ta dziewczyna, która siedziała obok mnie. Zmarszczyłem brwi i podbiegłem do dziewczyny. Była dość niska, więc łatwo odebrałem jej piłkę i pobiegłem w stronę ich bramki.
Z całej siły wpakowałem piłkę do bramki.
-Jak... To?-Zapytała nieznajoma.
-Normalnie-odparłem beznamiętnie.

<Otoha?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz