wtorek, 19 kwietnia 2016

Od Rin'a

Podobno dołączyła do liceum nowa uczennica. Poszedłbym się przywitać, ale musiałem przesiedzieć w pokoju jakieś dwie godziny, żeby ogarnąć, jak mógłbym schować ogon. W końcu założyłem koszulkę tak, że po prostu go przykryła. Trzymałem go w miarę równo, aby nikt się nie zorientował. Jeszcze tylko płomienie.. Z tym będzie kłopot. Mephisto (nasz dyrektor) już na początku szkoły kazał mi się z tym ukrywać, ale nad tymi płomieniami nie panuję. Wyszedłem z pokoju. Poprawiłem jeszcze raz koszulę i zapiąłem plecak. Włożyłem kółka w buty i jeździłem po korytarzach gwiżdżąc pod nosem. W końcu przysiadłem na ławce, położyłem plecak ze śpiącym, jak zwykle, Kuro na kolanach i wyciągnąłem MP3 i słuchawki. Włączyłem "BTS - Dope" i kontynuowałem jazdę. Kiedy dostrzegłem, że rozwiązała mi się sznurówka, schyliłem się, żeby ją zawiązać, przez co się zachwiałem i przewróciłem.
-Ugh...
-Wszystko gra?-Usłyszałem nieznajomy głos. Jakaś dziewoja pomogła mi wstać.


<Soul?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz